لوح فشرده ویژه كودكان با موضوع امام زمان(عج) تولید شد
نوشته شده توسط : zwembril

مدیر امور پایگاههای مجازی مسجد جمكران روز سه شنبه همزمان با لحظه تحویل سال 1391در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این لوح فشرده به عنوان هدیه برای آشنایی بیشتر كودكان و نوجوانان میهمان در مسجد جمكران تولید و از امروز در دسترس كودكان حاضر در مسجد قرار خواهد گرفت.

'امیر افضلی ' گفت: این لوح فشرده بر اساس كتاب'ماهی، تنگ، دریا' در قالب 13 داستان كوتاه همراه با 13 نقاشی مرتبط با موضوع 'مهدویت و انتظار' تهیه شده است.

وی با بیان اینكه این نرم افزار تحت وب عرضه خواهد شد، بیان كرد: علاقه مندان می توانند برای دسترسی به موضوعات این لوح فشرده با مراجعه به پایگاه www.koodak.jamkaran.ir دسترسی داشته باشند.

افضلی، آموزش گام به گام كودكان با حضرت مهدی(عج)، مهدویت و فرهنگ انتظار را از جمله رسالت های تولید این لوح عنوان كرد.

مدیر امور پایگاههای مجازی مسجد جمكران با بیان اینكه در فرایند تولید این لوح از كارشناسان خبره كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان و مركز فرهنگی و هنری گل نرگس(وابسته به معاونت فرهنگی مسجد) بهره برده ایم، گفت: این لوح صرفاً ویژه كودكان و با ادبیات كودكانه تدوین شده است.

وی همچنین به مسابقه پیامكی ویژه نوروز 91 زائران و مجاوران مسجد جمكران اشاره كرد و گفت: این مسابقه شامل یك سوال مربوط به سالروز تاسیس مسجد جمكران می باشد كه زائران و مجاوران می توانند پاسخ خود را به شماره 30003313 تا چهاردهم فروردین ماه 91 پیامك كنند.

افضلی ادامه داد: به پنج نفر از شركت كنندگان كه به قید قرعه اسامی آنان در هفدهم فروردین ماه در سایت رسمی مسجد جمكران درج خواهد شد، جوایز نفیسی اهدا می شود.

وی همچنین به توزیع گسترده برشور فرهنگی مسجد جمكران با عنوان 'میعادگاه منتظران' با موضوعات متنوع فرهنگی، دینی، اجتماعی و سرگرمی در این ایام خبر داد.

وی گفت: ویژه برنامه های مسجد جمكران از 28 اسفند سال 90 تا اولین ساعات 14فروردین ماه 1391 ادامه خواهد داشت.

7405/ 556/587





:: برچسب‌ها: انگلستان , پاریس ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: